2013年9月8日星期日

Camp Cameron Testimony

Camp Cameron is the longest camp I've ever joined. Actually I knew camp cam from a senior, John when I was in semester 1. What I heard about this camp was I can have a quiet time with God. That’s one of my biggest struggle in my “busy” life. So my expectation towards this camp was to build up my spiritual discipline.


However, what I’d experienced in camp cam is that I can truly faced and settled every problems with God. Not only my own problem but also my relationship with God, my family and so on. For me, camp cam also helped me to build up a foundation of Bible. They taught me some difference ways to study and understand the Bible. It’s really helpful to me.

Camp Cameron is a camp for me to halted myself to seek God and thinking what God really wants me to do. Here by, I strongly encourage anyone of us, no matter seniors or juniors, to come to Camp Cameron to experience God in different way. Oh ya, don’t worry about the fee. God’s grace is enough for us. And you will know everything in Camp Cameron is more than you pay. Praise to be the Lord! =]

--翻译-- Camp Cameron是我参与过最长的营会。其实我是在大学第一学期时从一位学长得知这个营会,那位学长就是周经恩弟兄。据我所知,这个营会是教导关于如何安静自己与神相遇。这是我忙碌生活中最大的挣扎。所以,我对这个营会的期待就是能够培养属灵的纪律。

虽然我是抱着那样的期待去参与营会,但是我在营会中经历到的却是如何依靠神一同真正的面对与解决问题,而这些问题不只是我的私人问题,当中还包括与神的关系,我的家人和其他。除此之外,Camp Cameron也帮助我建立圣经基础。营会中教导了不同方式去阅读与了解圣经中的话语。这对我有很大的帮助。

Camp Cameron 是一个能让我停下自己来寻求神,并思考神要我做什么。在此,我强力鼓励我们当中的每一位,无论你是学长还是学弟学妹,去参加Camp Cameron,能让你以不同的方式经历神。还有,你们不需要担心经费的问题。神的恩典够我们用。去了之后,你就会知道你所得到的比你所付出的还要多。感谢赞美主。

*翻译中若有觉得不恰当的词句,请参阅英文原稿。

见证作者:晓君姐妹